Ploki - Näyttäviä ja tehokkaita mainosratkaisuja yli 30 vuotta

Eye-catching and efficient event and marketing solutions since +30 years

Kuva Stadionista, jossa monet projektimme toteutuvat

Suomeksi

Tehtävämme:

Autamme yrityksiä saavuttamaan hienon asiakaskokemuksen, tarjoamalla innovatiivisia ratkaisuja mainontaan ja urheiluun!

Tarinamme:

Nyt se sitten tapahtui! 24.1.1990 kaupparekisteri rekisteröi edellisen vuoden lopulla perustetun yrityksen PLOKI. Oman yrityksen perustaminen aikoinaan tuntui todella makeelta. Hommasin jopa oman puhelinvastaajan ja faxin ollakseni mukana rakentamassa uusia ideoita tapahtumiin, markkinointiin, urheiluun ja mainontaan.

Näiden 30 vuoden aikana on johdettu valmennus-toimintaa,  edistetty myyntiä, tuotu maahan aika monta konetta, oltu mukana tapahtumissa monissa eri rooleissa, luotu uusia ideoita maahantuontiin sekä tuotekehitykseen. Hoidettu logistiikkaa, työvuorojen suunnittelua ja kontaktoitu ulkomaisia asiakkaita. Ennenkaikkea tehty henkilökohtaista myyntiä ja autettu asiakkaita onnistumaan. Matkalla faxi muuttui 20kg painavasta matkapuhelimesta kevyeen kännykkään ja sieltä älypuhelimeen kaikkine hiluineen. 

Kiitos kaikille! Matka jatkuu edelleen entistä  virkeämpänä.  Mitähän seuraavat 30 vuotta tuovat tullessaan?

– Juha Zitting, perustaja ja toimitusjohtaja

In English

Our mission:

We help our clients create awesome customer experiences through innovative solutions for sports, event and marketing.

Our Story:

So, this is it! 24.1.1990 PLOKI was registered in the Finnish Trade Register, following the firm’s establishment the previous year. Becoming a founder of my own company felt amazing at the time. I had an answering machine and a fax so that I could hit the ground running in creating new ideas for events, sports, marketing and advertising.

The past 30 years have involved coaching and sports management, sales development, import of various gadgets, a presence at events in several capacities, and the development of new import and product ideas. It’s been a diverse mix of logistics, time sheets, and international customer contacts, but first and foremost it has been a journey built on a passion in relationship based selling: helping my clients succeed. During the journey, the fax was swapped to a mobile weighing 20 kg, and now to a smartphone.

Thank you to all! May the journey continue feeling as fresh as ever! Wonder what the next 30 years will bring?

– Juha Zitting, Founder and CEO